söndag 6 mars 2011

Bilder, MH & BPH

Vid jul passade vi på att besöka min svägerskas fotostudio för att få lite proffsbilder på Chivas. Vad är det de säger, värsta objekten är djur o barn? Chivas tyckte väl att det va si sådär att stå i rampljuset, men Johanna lyckades få till några fina bilder iaf :) Tack Johanna för att du tog dig tid! Titta gärna in på deras hemsida för fler fina bilder: Bildbolaget Du & Vi

The never ending story, MH.. Nej, det blev, surprise, surprise, inget MH 27 februari när vi var inbokade. Inget mail om att det INTE blir heller, men väderförhållandena var inte bättre än tidigare så jag fattade att det inte skulle bli nåt. Inkommande helg ska jag jobba så jag mailade om att jag vill ha plats för Chivas 2 april, så nu håller vi alla tummar o tår att vi ska få gå MH-beskrivningen!
Vi deltog ju i två BPH-test under sommaren o nu har vi fått inbjudan till ett informationstillfälle om projektet där vi får ta del av resultatet o hur det fortsatta arbetet kommer att se ut. Det ska vi åka o lyssna på!

Bjussar på lite fler fina bilder som Johanna tog av Chivas, inget är retuscherat så Chivas har sin bleka vinternos :)


Solen skiner o det känns som våren är på gång, här kurerar vi onda ryggar o förkylningar så vi njuter av solen genom fönsterrutan :)

~Githa~








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar